Ingyenes kiszállítás
20.000 Ft felett
|
GLS futárszolgálattal 1 munkanap alatt
Kategóriák
Profil
Kosár
0
Kategóriák
Kategóriák
Keresés
Profil
Kosár
-
Kategóriák
ÚJDONSÁGOK
AKCIÓK
AJÁNDÉKTASAK
DEKORÁCIÓ
ELSŐ JÁTÉKAIM
ÉPÍTŐJÁTÉKOK
IRODAI ESZKÖZÖK
JÁRMŰVEK
JÁTÉKHANGSZEREK
JÁTÉKKONYHA ÉS KELLÉKEI
KÉSZSÉGFEJLESZTŐ JÁTÉKOK
LOGIKAI JÁTÉKOK
NÉPI JÁTÉKOK
ÓVODAI BÚTOROK
PUZZLE ÉS KIRAKÓS
SZABADIDŐ ÉS SPORT
SZEREPJÁTÉKOK
TÁRSASJÁTÉKOK
ÜZLETEINK
SZÁLLÍTÁS
FIZETÉSI MÓDOK
INTÉZMÉNYEKNEK
TÖRZSVÁSÁRLÓI PROGRAM
NAGYKERESKEDELEM
BLOG
LOGIKAI JÁTÉKOK
LOGIKAI JÁTÉKOK
Előző termék
Következő termék
Swish
Cikkszám:
3429
Nincs raktáron
5 490
Ft
Fedezze fel modern és izgalmas játékainkat, vásárolja meg termékünket kényelmesen webáruházunkból!
Részletek
Cikkszám
:
3429
Játékosok száma
:
1 vagy több fő
Ajánlott
:
8 éves kortól
További adatok
Nincs raktáron
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Összehasonlítás
Nyomtat
Ajánlom
Részletek
Adatok
Vélemények
Részletek
A játék tartalma: 60 db átlátszó SWISH kártya, 1 db utazózsák, 1 db játékleírás A Swish (a kosárlabdaháló hangja, amikor a labda csont nélkül a gyűrűbe hullik) egy szórakoztató családi társas játék, amely fejleszti a tárbeli gondolkodást! SWISH-ed van, ha sikerül kettő vagy több kártyát egymásra tenned úgy, hogy a kártyákon lévő színes pöttyök mind egy-egy velük megegyező karikába kerülnek. Gondolatban forgasd el és helyezd egymásra az átlátszó kártyákat, találd meg az összeillőket, és kész a SWISH. Minél több SWISH-t találsz, annál több pontot szerzel! A játék célja Gyűjts kártyákat Swish-ek létrehozásával! Aki a legtöbb kártyát gyűjti össze, megnyeri a játékot. Mi az a Swish? SWISH-ed van, ha sikerül kettő vagy több kártyát egymásra tenned úgy, hogy a kártyákon lévő színes pöttyök mind egy-egy velük megegyező karikába kerüljön. A kártyákat forgathatod vagy fordíthatod, csak egy a lényeg: végül nem maradhat üresen karika és magányos pötty. Játék közben ne feledd, minden összegyűjtött kártyáért pont jár, így minél több SWISH-t találsz, annál több pontot zsebelhetsz be! Előkészületek 1. Keressetek egy vízszintes játékfelületet (pl. asztal), amely minden játékos számára jól látható! 2. Válasszatok a játékosok közül egy osztót, aki megkeveri a paklit! Megjegyzés: lehetőleg világos színű felületet válasszatok, amelyen jól látszanak az átlátszó kártyákon található színes jelek. A játék menete 1. Az osztó kiterít 16 kártyát az asztalra (4 sorban 4-4 lapot). Az utolsó kártya lerakása után „Mehet!" felkiáltással jelzi a játék kezdetét. Ekkor minden játékos elkezdheti megkeresni a SWISH-eket a kártyák között. 2. A játékosok nem érhetnek a kártyákhoz a SWISH-ek keresése közben! A megfelelő lapokat gondolatban kell forgatgatni/áthelyezni! 3. Ha egy játékos talált összeillő lapokat, akkor „SWISH!" felkiáltással jelzi ezt a többieknek. 4. A kiválasztott lapok megfelelő egymásra helyezésével kell bizonyítani, hogy a SWISH valóban érvényes. 5. Ha a SWISH érvényes, az érintett lapokat megkapja a játékos, a saját paklijába. Az osztó pedig új kártyákat húz az asztalra. 6. Ha a SWISH érvénytelen, a kártyák visszakerülnek a játékba. Büntetésként a játékosnak el kell dobnia egyet a korábban összegyűjtött lapjai közül egy dobó-pakliba – az ide kerülő lapok nem vesznek részt a további játékban. Ha a játékosnak nincs egy lapja sem paklijában, nem kell eldobnia lapot, és nem kap büntetést. 7. A játékosoknak meg kell várniuk, amíg ismét 16 kártya nem lesz az asztalon, mielőtt újabb SWISH-t kiáltanának – kivéve a játék végéhez közeledve, amikor elfogy az osztó-pakli, így mér nem lehet 16 lapot kirakni. Megjegyzés: Ha minden játékos egyetért abban, hogy nem lehet több SWISH-t kirakni az asztalon lévő 16 kártyából, akkor az osztó elvesz az asztalról 4 lapot, majd a helyükre újakat húz. Az elvett lapokat az osztó-pakliba kell visszakeverni. Ez egy rendkívül ritka eset, ezért először agyon figyelmesen nézzétek meg az asztalon látható kártyákat. A játék győztese A játék véget ér, ha nincs több kártya az osztó-pakliban, és nem lehet több SWISH-t kirakni az asztalon maradt kártyákból. A legtöbb kártyát összegyűjtő játékos megnyeri a játékot! Hasznos tanács Érdemes megfigyelni a pöttyök és karikák elhelyezkedését a kártyákon! A kártyák úgy készültek, hogy az azonos színű pöttyök és karikák minden lapon ugyanazon a területen helyezkednek el. Minden lap 4 sorra és 3 oszlopra osztható fel: A narancssárga karikák és pöttyök a középső két sor szélén találhatók. A zöld karikák és pöttyök mindig a középső oszlop tetején és alján helyezkednek el. A kék karikák és pöttyök a lapok négy sarkában lehetnek. A lila karikák és pöttyök minden esetben a lapok közepén fordulhatnak elő. Amikor egy SWISH-t keresel, figyelned kell, hogy minden színnek megtaláld a párját. Ha tudod, hogy a kártyák melyik részén keresd a különböző színeket, gyorsabban találhatod meg a SWISH-eket! Különböző nehézségi szintek a játékban Kezdő A játékosok csak 2 lapból álló SWISH-eket gyűjthetnek, így a kezdő játékosok is megismerkedhetnek a játékkal, és hozzászokhatnak a lapok képzeletbeli forgatásához. Esélykiegyenlítő Ha a társaságban különböző gyakorlattal rendelkező vagy különböző korú játékosok vannak, könnyen kiegyenlíthetőek az esélyek: a gyakorlott játékosoknak legalább 3 vagy több lapból álló SWISH-eket kell találniuk, míg a kezdő játékosok bármennyi lapból alkothatnak SWISH-t. Haladó A gyakorlott játékosok játszhatnak akár úgy is, hogy csak a 3, 4 vagy 5 lapból álló SWISH-eket gyűjtik. A háromlapos változattal kezdve érdemes egyre magasabbra tenni a határt. A többi szabály változatlan marad: a kevesebb lapból álló SWISH-eket egyszerűen vissza kell keverni az osztópakliba. Egyszemélyes SWISH Az egyszemélyes változatban akár egyedül is gyakorolható a játék, fejlesztve a koncentrációs képességet. Az eredeti szabályoknak megfelelően próbáld a legrövidebb idő alatt a lehető legtöbb SWISH-t összegyűjteni! Használj egy stopperórát, és a következő alkalommal döntsd meg a legjobb eredményedet! Ha úgy érzed, már nem lehet több SWISH-t kirakni, cserélj 4 lapot a 16 közül, és folytasd a játékot addig, amíg már egyetlen SWISH sem marad az asztalon! Ahogy egyre többet játszol, nehezítheted a játékot: keresd először csak a 3, majd a 4 lapból álló SWISH-eket. Ne feledd: egy SWISH akár 12 lapból is állhat! A szerzőkről A játék Alkotói, Gali Shimoni és Zvi Shalem amellett, hogy nagyszerű logikai játékokat terveznek, tanárként egyedi tananyagokat dolgoznak ki kiemelkedő képességű diákok számára. A játékötleteik közül több is az új oktatási módszereik kifejlesztése közben született.
Dobozméret:11x4x20,5cm
Játékidő:10-20perc
Adatok
Alapanyag
:
műanyag
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Véleményt írok!
Hasonló termékek
ÚJDONSÁGOK
AKCIÓK
AJÁNDÉKTASAK
DEKORÁCIÓ
ELSŐ JÁTÉKAIM
ÉPÍTŐJÁTÉKOK
IRODAI ESZKÖZÖK
JÁRMŰVEK
JÁTÉKHANGSZEREK
JÁTÉKKONYHA ÉS KELLÉKEI
KÉSZSÉGFEJLESZTŐ JÁTÉKOK
LOGIKAI JÁTÉKOK
NÉPI JÁTÉKOK
ÓVODAI BÚTOROK
PUZZLE ÉS KIRAKÓS
SZABADIDŐ ÉS SPORT
SZEREPJÁTÉKOK
TÁRSASJÁTÉKOK
ÜZLETEINK
SZÁLLÍTÁS
FIZETÉSI MÓDOK
INTÉZMÉNYEKNEK
TÖRZSVÁSÁRLÓI PROGRAM
NAGYKERESKEDELEM
BLOG
Belépés
E-mail
Jelszó
Belép
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszavamat
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az
Adatkezelési tájékoztató
ban talál.
Nem engedélyezem
Engedélyezem